Een internationale klant, die een duidelijk logo wil, wat wereldwijd gebruikt kan worden, met een bijpassende Engelstalige website. Dat was onze uitdaging voor Tesfa Consultancy!
De klant was hierin nog heel erg zoekende van wie hij is en wie hij wil zijn. Dit moet eerst duidelijk zijn, voordat er uberhaupt iets gemaakt wordt. Vele gesprekken hebben dan ook plaatsgevonden, totdat dit helemaal duidelijk was. Toen konden we aan de slag met het logo, de huisstijl en realisatie van de website.
Een logo dat fris en hedendaags is en bovenal internationaal geaccepteerd wordt. Dat moest het logo van Tesfa Consultancy worden. We zijn lang bezig geweest met de kleurstelling, omdat dit ook wereldwijd gezien erg belangrijk is. In het logo staat in het beeldmerk samenwerking centraal.
De internationale denklijn is doorgetrokken op het briefpapier, de enveloppen en het visitekaartje. Met de mooie blauw met oranje-kleurstelling en het passende beeldmerk konden we mooie, zakelijke creaties creëren.
Een Engelstalige, duidelijke website, met als middelpunt Ruud van Neerven, de eigenaar van dit bedrijf, zelf. Hij moet zichzelf verkopen met zijn website. Ruud werkt op internationaal op zeer hoog niveau. Zodoende hebben wij dan ook professionele foto's van hem gemaakt en deze aangevuld met projectfoto's, om een goed beeld te krijgen van wie Ruud is en wat hij doet.
Bekijk hier de website.