Hét communicatiehuis vol met specialisten Goedemorgen Reclame
Goedemorgen Reclame

Wie zijn we?

Wij zijn GoedeMorgen Reclame & Communicatie, een fullservice reclamebureau in Beek en Donk, vlakbij Helmond. In 2013 begonnen wij met Laarbeek Media, onder andere met het uitgeven van een huis-aan-huisblad (DeMooiLaarbeekKrant). Een vernieuwde, laagdrempelige krant, met een frisse lay-out. In ons werk probeerden we klanten zoveel mogelijk te adviseren over hun uitstraling. Dat resulteerde in een beter gelezen advertentie en een mooiere krant.

Dat advies hebben we omgezet in een reclamebureau. Wij werken met professionals en geloven erin dat iedereen alleen datgene moet doen waar hij of zij goed in is. Door de jarenlange ervaring en het professionele team van specialisten halen we het meest maximale uit iedere opdracht. Jouw opdracht is ónze opdracht. 

Wij, Karel van Deurzen en Nikki Barten, zijn de communicatieregisseurs van GoedeMorgen. Wij zijn jouw vaste aanspreekpunt en begeleiden je in het communicatieproces stap voor stap, zodat jij rustig kunt slapen.

Hoe werkt het?

1

Stap 1

Onderzoek

Wij verstaan de kunst van het communiceren. Het (her)ontwikkelen van je communicatie-uitingen begint naar onze mening met gedegen onderzoek. Een communicatieregisseur
van GoedeMorgen start met onderzoek. We onderzoeken eerst samen met jou welke vragen er liggen binnen jouw bedrijf. We kijken goed naar wat er
(al) is en we houden dit in ere. We vinden het namelijk heel belangrijk dat je hele verhaal verteld wordt.

2

Stap 2

Doelen stellen

Komt je boodschap over bij  potentiële klanten? Richt je je op de goede doelgroep? Zijn je klanten wel op zoek naar een specifiek product? Allemaal vragen die jij samen met onze communicatieregisseur gaat beantwoorden. Aan het einde van die zoektocht, bedenken we met jou een uniek verhaal en stellen samen het doel vast want ‘als je niet weet waar je heen gaat, eindig je waarschijnlijk ergens anders’.

3

Stap 3

De vertaalslag maken

Onze tekst-, technische en creatieve specialisten gaan vervolgens voor je aan de slag om je verhaal en doelstelling te vertalen in een alles omvattende huisstijl, een glasheldere website en inspirerende, professionele communicatie-uitingen.